lördag 2 juni 2012

Studentfest

Ja, idag ska Roys lillsyrra firas. Jag ska äta smörgåstårta så att det står ut genom öronen nu minsann ;)

Och outfiten -Ja, jag bestämde mig tillslut för att det får bli byxdressen (i inlägget under) med en knallrosa bustier under och svarta heels på fötterna.
Och eftersom hela armarna syns med den, så har jag smort in mig med b.u.s. (brun utan sol), för jag är verkligen l-i-k-b-l-e-k! Jag väntar på att det ska torka nu så att jag kan hoppa i duschen sen och göra mig klar.

Hela dagen kommer att gå åt till den här festen, så det kommer att bli tyst här.

Har ni nån student- eller examensfest att gå på ikväll? Eller ska ni på nåt annat sätt fira att ni fått sommarlov? En del har kanske inte fått sommarlov än, men ni ska allihopa ha en bra helg i alla fall! ♥ 
Tumblr_kq3jumi3wg1qzilm4o1_500_large
weheartit.com

1 kommentar: