fredag 15 juni 2012

Sugar is my best friend and my worst enemy

Idag har jag faktiskt varit dum och ätit lite onyttigheter, men imorgon kör jag hårt igen!
Även fastän jag fuskat lite, så har jag ätit mycket mindre "skit" den här veckan än jag vanligtvis gör (läs det här inlägget, så ser ni vad jag menar).
   
Det jag mest av allt önskar mig just nu, är en personlig tränare som skulle plåga skiten ur mig dagligen tills jag är stark som en björn och så vältränad att alla hatar mig av avundsjuka. Moahaha, skulle inte sitta helt fel.

Nej nu ska jag gå och lägga mig innan jag får fler konstiga idéer. Godnattpuss 
Tumblr_lk445gc4sm1qcyello1_500_large
weheartit.com

2 kommentarer:

  1. He e no ba ti sej till så plågar ja skiten ur de :D skaff ett gym kort åså lagar ja program åt de :)

    SvaraRadera