tisdag 31 juli 2012

Mitt allra första fan-brev

Igår fick jag hem världens sötaste fan-brev på posten  Förutom ett handskrivet brev (som gjorde mitt kassa humör såååå mycket bättre) så fick jag ett superfint guldhalsband och några te-påsar. 
Halsbandet bar jag igårkväll (och jag har på mig det än), det passar så fint ihop med min ring ♥ 
  
Jag fick frågan i brevet "Du har renoverat så bra. Varför ska ni flytta?" -Vi valde att flytta ut ur lägenheten för att både jag och Roy jobbar längre norrut i sommar, och vi hade inte haft lust att betala för en lägenhet som ändå hade hamnat att stå tom hela sommarn. Så nu har vi bott hos föräldrarna, och ska snart flytta tillbaka till Vasa till en ny lägenhet och fortsätta med studierna! :) 
TUSEN TUSEN TACK TJEJER FÖR ERT BREV, det är såna som er som gör det värt att blogga!!  

1 kommentar:

  1. Hejsan min mejl strular väldigt mycket, ibland kommer inte mejl fram till mig och ibland inte till kunden. Jag svarade i ditt mejl att jag var upptagen hela den veckan och inte skulle ha hunnit fotografera/redigera klart innan det datumet. Började även fundera varför inget svar kom tillbaka! Det är nog dags att fixa en ny mejladress nu märker jag.. Ordnade det sig med fotandet sådär annars?
    /michaela

    SvaraRadera