onsdag 11 juli 2012

Svar på kommentar -Favoritbloggar

"Kan du inte göra en lista på bloggar du läser och skriv vad det är du gillar med dom? Helst finlandssvenska bloggare :)"

Visst kan jag göra det!
Här är alltså några Finlandssvenska bloggar som jag läser (utan inbördes ordning),

 Style by Jannike -Fashionistan Jannike delar med sig av fina mode-tips.
Sarahelisabeth -Min fina vän som uppdaterar om sin vardag.
Pamelol -En humoristisk blogg precis i min stil.
Suzii -En vardagsblogg som skrivs av min finaste barndomsvän.
Tvåbarnsmamman -En ärlig och fin blogg.
Piisah -Mode & konst, en fin blandning.
Annikahelene -Anki bloggar om vardagen som tvåbarnsmamma.
Narstre -En blogg med mycket foton.
Life's tough, get a helmet! -Såffis vardag med en tvist av humor.
Linda Sjölunds fotoblogg -Här hittar man fina foton & filmtips.
Pessi's -Provocerande och rolig blogg.
Vemsara? -En djurvänlig, välskriven blogg.
Angelicahellman -Angelica bloggar om bl.a. skönhetstips, åsikter och filmtips.
Janina -Bloggar om livet som ung tvåbarnsmamma.
Joa i USA -Joa bloggar om sitt år som Au pair i Boston.
Hennes liv i ord och meningar -I Ann-Sofies blogg hittar man fina bilder.
Jennimaatta -Jenni bloggar om sin vardag, och ska snart flytta till Californien.
Michaela Fagerudd -Mela driver eget företag som fotograf.
Mimmi -Bloggar om sin vardag, här hittar man mycket text & bilder!
One day in the life of Jewel -Bilder, vardagsprat, tävlingar, funderingar... En allt-i-allo-blogg!
RLjung -Rebecca tar fina bilder, bloggar om mode, och har överlag en riktigt inspirerande blogg.

You rock girls, keep up the good work! ♥ 

Det här var alltså de Finlandssvenska bloggar som jag läser nästan dagligen -Sen finns det ju såklart också de som jag kikar in på mer sällan, men det skulle ta en evighet att räkna upp alla.
Majoriteten av de bloggar jag läser är dock svenska bloggar, så min Bloglovin'-lista är låååååång. Haha

Men ja, jag älskar att läsa bloggar, så om du har en blogg (och inte finns med i det här inlägget) så får du gärna tipsa mig om din blogg, så kanske du också får komma med i min lista på Bloglovin'.

8 kommentarer:

  1. Oj va roligt att jag också fick vara med! ;) Tack så mkt får jag väl säga! :DD

    SvaraRadera
  2. svar: Tackar :D

    Och jag säger som Rebecca, vad roligt att jag fick vara med :D tack!! :)

    SvaraRadera
  3. Tack för tipsen! Följer också massor av svenska bloggar :P

    SvaraRadera
  4. Tack så mycket Sara! :) Kram! // Jenni - http://jennimaatta.blogg.se

    SvaraRadera
  5. tack för länken! <3
    btw, du vann ju i min tävling, så nästa gång du kommer till vasa hör du av dig så träffas vi en snabbis, ok?!

    SvaraRadera
  6. Tack finaste Sara :) Så glad ja blir! Kram

    SvaraRadera