lördag 4 augusti 2012

Frågor & svar #1

Här kommer svar på de första frågorna från frågestunden. Fortsätt ställ frågor ännu bara! :)


SVAR: Nej, han gick inte ner på knä. Jag har förklarat hur det gick till redan, men jag kan berätta kort igen. Vi hade länge pratat om förlovning, men ville göra det på nåt fint ställe, gärna utomlands. Så vi bokade en resa till Riga, köpte ringar och åkte iväg. Redan från morgonen den 14.7 la vi på ringarna, och sen "firade" vi hela dan. Inte mer invecklat än så alltså :)

Planer för bröllop har vi inte än, vi vill nog studera färdigt först och helst ha fast jobb. 
Och tack! :)


SVAR: Jo, det kan vi, men jag kommer inte att kunna föda normalt. Det blir planerat kejsarsnitt isåfall, men det gör absolut inget för mig :)

Några av mina favoritfilmer är: Holiday, Taken, Raise your voice, Mannen som kunde tala med hästar, och såklart Twilight-filmerna! 

Vi pratade om det senast idag faktiskt, men vi har ingen aning om var vi kommer att bo då vi har färdigt våra studier. Det kommer att bero mycket på var vi får jobb, osv. Dock vill vi bo nånstans på landet, DET är vi överrens om! :)

Roligt att du gillar min blogg, kramar! 


SVAR: 1. Då jag var liten drömde jag om att bli polis, artist, cirkusartist ...och säkert massa mer!

2. Det varierar. Vissa månader får jag inte ut nå pengar alls på bloggen, och vissa månader får jag några hundra €. Inga stora summor alltså, men allt är ju plus! :)

3. Vinrött kommer att va hetaste färgen, som dessutom kan bäras på precis vilket plagg som helst. Jag har redan inhandlat en vinröd halsduk, och skulle gärna också äga en skinnjacka, ett par boots, sköna tröjor och ett par snygga jeans i samma färg.

4. Jo, jag har faktiskt några grejer som jag vill ha gjort innan augusti månad är slut, men det är privat.

5. Choklad! ;) 
  

Svar på fler frågor kommer imorgon! 

1 kommentar: