söndag 12 augusti 2012

Skoda Superb -2012

Idag har jag provkört en sån här pärla - och det var tydligen alltför lätt att köra alltför hårt (ingen bil för mig med andra ord, hehe). Jag körde i "sportväxeln", och då det kändes som att jag körde i typ 60km/h än, så var jag plötsligt uppe i 100km/h. Man kände verkligen inte av farten. Sjukt bekväm att köra.
Googlebilder.
  
Och innan ni nu börjar tro att jag ska köpa en ny (svindyr) bil, så kan jag ju säga att det är Roys styvpappas arbetsbil som jag kört idag ;) Roligt att få prova på lite lyxigare bilar emellanåt också, men själv är jag nog nöjd med min Toyota Yaris -2001. I framtiden vill jag ha en Land Rover eller nåt sånt - det blir nog ingen sportbil för mig i alla fall, om jag själv får välja!
 
Vad drömmer ni om för bil? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar