torsdag 18 oktober 2012

Update fran Antalya #3

Hej igen! Idag har det varıt full rulle har :)

Hittills idag har vi:
-Besökt tre olika vattenfall
-Ridit pa kameler
-Gatt i regnskog
-Shoppat
-Besökt Old Town
-Badat i hotellpoolen

Nu tar vi det lugnt en stund innan vi ska ga in till stan.

Förresten - folk överlag ar valdıgt trevliga har, men försaljarna ar ju sa sjuukt jobbiga.. Haha.. Och komplimanger far man mer an nog av, dock far man val ta 90% med en nypa salt.. Jag haller pa bli irriterad pa folk som glor ögonen ur sig heeela tiden, men det ar nog bara för att jag inte ar van.

Och sa har vi fatt ett nytt smeknamn ocksa - Spice Girls. Och det sjuka ar ju att det ar flera olika som har sagt det at oss vid helt olika tillfallen, haha. 
Ja ja, vi trivs har, men snart vill jag nog hem till mina bebisar! Imorgon ar sista dan har.

Puss pa er, och tack för att ni kikar in har fastan uppdateringen suger för tillfallet 


Kika in pa Sarahs blogg ocksa, hon har uppdaterat med bilder nastan dagligen.

3 kommentarer:

  1. jag och mina systrar var där för några veckor sen och vart vi än gick blev vi kallade spice girls. Så tydligen är det nåt som turkar säger till alla :)

    SvaraRadera
  2. Och det var som när vi var till Tunisien så blev jag kallad Britney Spears o Shakira vid ett otal tillfällen. Ingen likhet, men säkert! 8)

    SvaraRadera
  3. Tro mig, vi har också varit Spice Grils hela veckan. Undrar när Turkiet skall uppdateras från 90-talet?

    SvaraRadera