torsdag 1 november 2012

Tidiga mornar

I morse vaknade jag halv 7.. Försökte somna om, men det är jag skitdålig på, så där låg jag då och stirrade ut genom fönstret på snön som sakta men säkert smälter bort.
Strax efter 7 kom jag ner, och nu sitter jag här.

Idag ska jag måla lite golvlister, och sen måste jag in till stan och köpa mer tapetklister innan jag kan fortsätta tapetsera. Jag skulle köpa det igår då jag var i stan, men pga. att jag var så trött så lyckades jag glömma det. Nå, jag har ju en orsak till att åka och se till mitt loppisbord nu då i alla fall ;) Kom ihåg bord 52 om ni har vägarna förbi City kirppis.

Nu ska jag äta lite frukost och så ska jag börja jobba!

1 kommentar:

  1. Hoppas att snön får vara kvar, det vi fick har nästan allt smält bort synd nog =(

    SvaraRadera