måndag 17 december 2012

Bad update

Sorry för att det blev så tyst här på bloggen igår, men jag hade inte möjlighet att sitta vid datorn så mycket.
Vi var i Sandsund hela dan, huggde ner lite träd och sånt, och så var jag ju som sagt in till stan och handlade lite julklappar. Så nu är några till helt klara, bara några få stycken kvar nu :) Skönt.

Jag sov i Kovjoki inatt, och orsaken till att jag är uppe redan är för att jag ska ut i fähuset snart. Vi ska väga mjölk (mäta upp hur mycket varje ko mjölkar) nu på morgonen, och sen även till kvällen, som man måste göra en gång i månaden.

Min förkylning har bara blivit värre. Jag borde väl helst bara ligga under en filt hela dagarna för att bli frisk så fort som möjligt, men vem orkar nu det?! Jag får ju myror i brallan bara av att tänka på det..

Nu ska jag göra mig klar för att gå ut och jobba. Kl. 8 dyker dagens kalenderlucka upp här! Det blir lite bloggtips idag :)

Ha en bra start på dagen, så hörs vi lite senare! ♥  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar