onsdag 12 december 2012

Crrraazy!

Roy väckte mig halv 5 i morse och sa att han inte hade sovit på hela natten. Vid det laget hade jag sovit 5 timmar, och var precis på gränsen mellan att bli arg för att han väckte mig, och att känna att det skulle va helt okej att släpa sig upp. Han kom med ett förslag som jag bara inte kunde dumpa - "Ska vi fa ti ABC o handel en golvmopp??" Alltså, vem tänker på en golvmopp halv 5 på morgonen, en dag då man dessutom är ledig?! Och Roy (mästaren på att sova) dessutom, det här borde hamna med i Guinness rekordbok.

Jag fick en skratt-attack (som alltid då jag är för trött) men jag kunde inte sumpa den här chansen, så jag borstade genom håret, hoppade i kläderna och gick ut där Roy redan satt och gasade med bilen. Vi körde iväg till ABC på den glashala motorvägen och åt lite frukost på restaurangen först. Sen gick vi in till butiken, och vi kom ut med allt annat än en golvmopp.

Här har vi galningen himself:
Ja, man får ju fundera vad som gick snett. Kanske han börjar förstå sig på mig efter alla dessa år? För det är precis såhär jag är - spontan, galen och helt tvärtemot. Äntligen säger jag bara :D

Nej nu ska jag gå och göra honom sällskap i soffan - han sitter nämligen och spelar Playstation nu plötsligt.... Gosh, var ska det här sluta?! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar