måndag 10 december 2012

Haircut

Jag är grymt nöjd med resultatet, även fastän det blev bra mycket kortare. Håret känns tjockare, friskare och såå mycket fräschare!

Jag klippte mig hos salong Cameleont i Vöråstan här i Vasa. Jag gick in dit och fick sätta mig ner i frisörstolen direkt, utan att ha beställt tid. Jag betalade 29€, och då ingick klippning och styling av håret. Kom ihåg att nämna att du är studerande om du går dit så får du lite rabatt. Jag kommer absolut att gå till Cameleont fler gånger!

7 kommentarer:

  1. Jag tänkt fara tid nan dag denhär vikon å :) Smidit me drop in!

    SvaraRadera
  2. ja hadd tänkt säg igår dy passar otroligt bra i en sånde kort frisyr, som hår det såg ut på hade bildin do kolla rakt fram, men no jor do ju e sjölv förrän ja hända sej na :D supersnyggt!

    SvaraRadera
  3. nice! do passar me kort baki :)

    SvaraRadera
  4. Wow, verkligen supersnyggt! :D Jag tror bestämt att det får bli ett besök på Cameleont för min del också.

    SvaraRadera