måndag 10 december 2012

Såhär spenderar vi vår måndagskväll..


Jag tänkte gnälla lite och berätta hur dåligt jag mår, men sånt är ju inte speciellt roligt att läsa om, så jag håller det för mig själv. En Ben&Jerrys skulle sitta som en smäck just nu, men jag får nog klara mig utan - även om en promenad in till Makuuni inte skulle sitta helt fel. Nej, jag ska nog ta och hoppa i pyjamasen istället och så småningom gå och lägga mig. Imorgon har jag mycket att stå i.

Kom ihåg att delta i mina tävlingar som ännu pågår. Var med och tävla om en snygg bh, avslutas på torsdag. Var också med och tävla om ett par örhängen, avslutas på julafton.
Och vet ni? Imorgon drar jag igång ännu en tävling! Den här gången blir det ett manligare pris, haha. Så kika in här då, kl 8! 

2 kommentarer:

  1. Hej! Jag har några frågor om din kissemisse. Hur miste hon sitt ben och hur har ni tagit hand om henne sen dess? Har ni tagit hand om henne på ett annat sätt än med er fyrbenta kisse eller behöver hon lite mer uppmärksamhet? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag svarar på kommentaren i ett inlägg :)

      Radera