lördag 22 december 2012

Two days to go

Igår gick jag en stund på stan med lillasyster A och fixade dom sista klapparna. Alla är verkligen ute i sista minuten nu, jag också. Och jag som sa att jag ska bli klar tidigare i år ;) Jag lär mig aldrig, haha!

Sen kom storasyster på besök till oss, hon hade inte sett vår lägenhet förrän igår. Hon var här en stund, och sen skjutsade jag henne till flygplatsen, så nu är hon tillbaka på Svensk mark.

Sen knåpade jag ihop lite fler smycken, och så kollade jag & Roy Taken 2, som jag redan sett på bio. Men lika bra är den ändå.

Inatt har jag sovit som en stock, vaknade upp runt 11 (alltså vad händer? Jag vill inte sova sådär länge..) och nu har jag just ätit en skål med fullkornsflingor & mjölk.

Vi ska snart börja packa och göra oss klara för att åka norrut och spendera julhelgen med våra familjer.

1 kommentar:

  1. Ohh skönt att ha klapparna klara =D, här med, nu pular man med det sista innan julen

    kram

    SvaraRadera