tisdag 22 januari 2013

Hemma!

Nu är jag hemma igen efter nästan 8 timmars babysitting. Jag är helt slut i knoppen nu, men det gick nog riktigt bra! Förhoppningsvis behöver dom min hjälp snart igen :)

Jag konstaterade då jag satt där i soffan med en av tjejerna i famnen, att AJ vilken träningsvärk jag har från gårdagens träning. Varje kroppsdel värker. Men vilken skön känsla det är ändå, man vet ju att man tagit i ordentligt då i alla fall :)
Tumblr_m9hb1xinmg1r975rno1_1280_large

Det blir en slö kväll på soffan med en massa bra på TVn ikväll. Gärna med en godispåse, men det blir nog inget sånt idag. Nej nu kallar duschen!

Later! 

2 kommentarer:

  1. Så mysigt att sitta barnvakt, och du skrev så sällan hos mig så då trodde jag att du slutat besöka mig så då vart det att jag inte skrev. Men jätteskoj att du skriver nu och fint du gjort om här inne
    kramar

    SvaraRadera
  2. Tsssi ingen fara, men jag följer din med =D

    SvaraRadera