tisdag 22 januari 2013

Vår resa till Turkiet, dag2 (måndag)

Jag vet att ni fått vänta alltför länge på mer bilder från Turkiet-resan, men bilderna hade olyckligtvis kommit bort så jag har inte kunnat visa dem.. Men nu har jag fått tag i dem, så här kommer ett litet inlägg om vår andra dag i Antalya.

{Bilder från dag 1 hittar ni här}

Det här var den absolut bästa dan. Vi bestämde oss för att prova på Rafting (forsränning), och det var såå häftigt. Vi hade världens bästa instruktör som gjorde allting ännu roligare. Jag fick äran (?) att sitta allra närmast instruktören, och utan förvarning åkte jag ner i forsen med huvudet före. Men det var bara kallsup nr. 1, haha. Jag fick många fler innan dan var slut. Själva forsränningen var sjukt rolig och spännande, och jag blev så himla besviken då vi kom i mål och allt var över. En dag jag aldrig glömmer.

Då vi kom tillbaka till hotellet efter en lång bussfärd så vilade vi en snabbis och gick sedan in till stan för att äta en sen middag. Då vi satt där och skulle börja äta så började jag må riktigt illa. Den här bilden nedan är tagen strax innan det bröt ut, och det syns att jag inte är riktigt mig själv..

Det hade hunnit bli kolmörkt då vi skulle gå tillbaka till hotellet, men det vara bara skönt då det blev svalt om kvällarna efter en stekhet dag.

Det var vår andra dag i stora drag. Dag 3 får ni läsa om senare! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar