onsdag 20 februari 2013

Min lediga onsdag

Den här dan har gått hur fort som helst. Tiden går fort då man har roligt. Sussu kom hit strax innan 11, och då började vi med kaffe hemma hos oss. Sen for vi in till stan, åt varsin Bagel på Arnolds, kom hem en snabbis, och sen tillbaka in till stan. Vi strosade runt i några timmar i olika butiker. Jag kom hem med lite smått och gott, bl.a. ett par jeans, en tröja, ett basiclinne, halsduk, ögonbrynsskugga.. Då vi kom hem igen så hade Roy lagat middag åt oss. Köttbullar i nån god sås och potatismos, tillsammans med rödbetssallad. Hur gott som helst. Sen såg vi filmen Babycall (rekommenderas inte!) innan Sussu var tvungen att åka hemåt igen. Tack för en bra dag vännen! ♥ 
Finaste Sussu, och parfymhyllan på Kicks.
Snygga rullskridskor i Vilas skyltfönster, och färggranna nagellack på Kicks.
Spegelbild på h&m. Halsduken köpte jag på Gina Tricot.
 
Idag fick jag också hem en pärl-beställning från Frost08 (sådär, nu vet ni ett av de fyra ställena jag beställer ifrån), så nu ska jag börja knåpa ihop några av de smyckesbeställningar jag fått in :) Imorgon är det dags för praktik igen, måste relativt tidigt i säng ikväll då. Vi hörs mer imorgon, puss & godnatt! ♥ 

1 kommentar: