fredag 20 november 2009

Återblick.

Godmorgon. Inatt sov jag skönt. Somnade redan 22:30 igårkväll, så det blev en 10-timmars natt för mig :-) Idag ska jag åka iväg till stan och köpa mer medicin (blod-uttunnande) från apoteket, och hämta ut ett litet h&m-paket från posten. Sen ska väl småsyskonen skjutsas hit & dit, och sen blir det idol för min del. Och runt 23-tiden ikväll kommer Roy hem ;-)

Nu då jag ändå har nämnt medicinen, så kan jag ju berätta för dom som inte redan vet, att sommaren -08 fick jag blodpropp i hjärnan och blev förlamad i hela vänster sida av kroppen. Och det är något jag kämpar med ännu. Jag kommer nog aldrig att bli 100% återställd, men jag är supernöjd och stolt över mig själv att jag har klarat det så bra! Det var väldigt kritiskt ett tag i början, men nu då jag ser tillbaka på allt, så skulle det ha kunnat gå mycket värre. Jag kämpar än, och kommer alltid att göra det! :-)

Nu ska jag ta itu med en del nödvändigt, så kanske jag uppdaterar senare!
Puss











Sommar -08

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar