fredag 20 november 2009

Julpynt.

Bara 34 dagar kvar till julafton, och nästa helg är det lillajul, tänk! Lite snö skulle det mycket gärna få komma till nästa helg så att man får nån julstämning :-) Btw, jag har satt igång med julpyntningen i mitt rum idag. Jag är ännu inte klar, det ska städas lite än och så, men så småningom så :-) Jag älskar julen! Har kanske sagt det förr, men det är nog nånting av det finaste på hela året enligt mig :-)

Jag ska snart skjutsa lillebror till Sandsund. Sen ska jag duscha, packa ner det sista, kolla idol, och till slut hämta Roy från stan :-D Jag har saknat honom väldigt mycket denna vecka, så nu ska det bli så skönt att få se honom igen! Jag har höga förväntningar på denhär helgen, så jag tror och hoppas att den kommer att bli super!

Nu börjar brorsan bli klar, så hejdå!
Ha det bra, och njut av ledigheten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar