måndag 14 december 2009

Julstämning



Jag har äntligen fått den rätta julstämningen. Dock har det varit lite för kallt ute nu, man går ju runt och fryser fast hur mycket kläder man än har på sig. Och så vill jag ha lite mera snö, tack. Annars är allt perfekt!

Efter skolan for jag till prisma och köpte transportburen som jag nämnde i föregående inlägg. Jag hittade även lite julklappar. Så nu börjar jag ha åt alla, bara nånting smått som ska inhandlas ännu. Sen for jag till Mias, där åt jag hennes mammas supergoda mat, och pluggade lite på kemiprovet som jag har imorgon. Sen träffade jag hyresvärden. Vi kollade genom lägenheten, och planerade ett & annat. Jag tänker flytta in efter jul nångång! ;] Perfect!

På tal om jul, så är det bara 10 dagar kvar till julafton nu. Helt otroligt ;]

Det blev ingen Robinson för mig idag heller, jag får ta det nån annan dag då jag hinner.
Nu är jag trött, o ska söka mig mot sängen! Puss godnatt! ;*
Miss u <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar