måndag 14 december 2009

Kemi

Sitter i skolan och har kemi nu. Jag & U är klara med vårt skolarbete för längesen, men vi får tydligen inte gå förrän alla är klara.

Jag kom till Vasa idag, då jag kom in i mitt rum på internatet så förstod jag att jag faktiskt ska flytta snart. Jag har ju nästan ingenting kvar där.. Bara lakanen i sängen, lite kläder i skåpet, datorn, och lite småprylar. Bara 4 dagar kvar på detta skitställe, wihuu! ;]

På fredag hämtar jag kissen, och sen kommer Roy hem! Jag har saknat honom så jäkla mycket.. 3 veckor utan sin älskling är nog jättelänge..! Men bara 5 dagar kvar nu så.. ;]

Min mage värker.. Jag råkade stoppa i mig en chokladbit innan jag kom till skolan, så då får jag ångra mig sen. Blä

Ikväll ska jag träffa hyresvärden, det ska bli spännande! Vi ska fixa lite papper o sånt. O så ska jag köpa en transportbur åt Alecia också. Jag trodde att dom var skitdyra, men på prisma finns dom tydligen för bara 20 euro. Not bad! Sen ska jag väl kolla Robinson också, o så måste jag läsa lite på kemiprovet som jag har imorgon.. Suck.

Haha, dethär blev nog flummigaste inlägget hittills, kanske för att jag är stressad och vill hem?
Nu avrundar jag, och hoppas på att vi slutar snart. Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar