lördag 12 december 2009

Snö


På bild: Mina systrar Heidi & Maria, februari -09.

Äntligen lite snö på marken! Hoppas det kommer ännu mer tills imorgon! ;]

Igår då jag kom hem till Kovjoki så började jag genast skura, slipa & lacka. Det var vårat köksbord samt sittbänkar som skulle "renoveras"! Jag höll på 4 timmar, sen tog jag en paus och kollade Idol. Sen fortsatte jag in på småtimmarna, och blev så småningom klar med bordet. Jag stupade i säng, vaknade runt 7 i morse, steg upp och fortsatte med bänkarna. Nu är allting klart, och jag är trött men nöjd! Det blev superbra!
Jag fick en liten present av mamma som tack; en pappersstjärna att hänga i fönstret. Jättefin! ;] Sen hörde jag nånting om att jag kanske skulle få en micro eller en dammsugare också, perfekt tills jag flyttar!

Nu är jag värd nya lakan i sängen!
Pusss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar