torsdag 10 december 2009

Idioter

Hej! Igårkväll tänkte jag att jag skulle gå och lägga mig tidigt så att jag skulle vara pigg idag. Så jag somnade runt 22:30, och sov skönt ända tills idioterna började springa på här utanför och ha en massa oväsen. Så jag låg snällt och hörde på deras jäkla springande och ropande från 01:30-03:00! Jag var så arg, hade lust att gå ut och säga ett o annat, men jag har lärt mig att ibland är det bäst att vara tyst. Men en ordentlig utskällning åt dedär typerna skulle väl inte skada!
Men hey, jag behöver bara bo här fem dagar till nu, så slipper jag detta helvete! Woooh!
Då får dom festa bäst dom vill om nätterna, utan att störa någon. Undrar om det är lika kul att föra oväsen för sig själv? Tror inte det. Ha ha!

Denhär dagen har varit helt okej, förutom att jag har varit sjukt trött. Men jag har ändå varit flitig i skolan o så. Vi började med yrkesritning 4h, sen spackling 4h. Lagom tung dag.

Nu orkar jag inte skriva mer, mitt huvud värker.. Ska gå och lägga mig redan, och se om jag får sova i fred inatt... Ska upp 06:00 imorgon så att jag hinner duscha.

Nattnatt, sov gott!

Äntligen en ny bild:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar