tisdag 30 mars 2010

:]

Okej, efter att jag fått avreagera mig lite i inlägget under, så ska jag göra ett nytt försök att skriva ett gladare inlägg. Jag sov som sagt i Kovjoki inatt. Började dagen med en morgondusch, och städade lite. Sen åt jag lite mat, och åkte iväg till J:stad. Gick in till apoteket först, och köpte 3 produkter från ACO. Rengöring till ansiktet, ansiktskräm, och hudkräm. Ansiktskrämen och hudkrämen innehåller lite brun-utan-sol, och bygger gradvis upp en naturlig "bränna". Perfekt till mig som inte blir nästan brun alls.


Sen åkte jag till loppis. Oj oj vad folk har bråttom då de kollar ens saker. Dom river upp kläderna, och bara slänger tillbaks dem. Samma sak med filmerna, dom tar hela högen i handen, bläddrar snabbt genom dem, och slänger sedan tillbaks dem över hela bordet. Kan man inte vika tillbaka kläderna någorlunda snyggt, och rada tillbaka filmerna där dom stod? Annars kan man ju helt enkelt låta bli att röra!
Lite grejer hade jag fått sålt i alla fall, så det var ju bra :]

Sen gick jag in till Blossom. Jag handlade en liten söt duk till mitt soffbord, och en present åt min vän S.

Jag fortsatte till Sandsund. Älskling stod och tvättade bilen då jag kom hit. Jag hjälpte honom lite, o sen åkte han in till stan o handlade lite godis åt mig :]

Sen brummade jag iväg till M, som var utlåst, haha. Vi fick stå där och vänta ett tag innan vi slapp in. Tur att det inte är så kallt idag. Jag hann tyvärr inte vara där så länge eftersom hon skulle iväg på nåt, men det var kul att få träffas och prata en stund i alla fall :]

Sen for jag och Roy till loppis (igen för min del), och det var redan värsta jordbävningen på mitt bord (surprise!), precis som jag anade! Suck.. Men ännu lite mer pengar hade rullat in, så :]

Nu är jag hos älskling igen, vi sitter på varsin dator som vanligt, haha. Vi ska strax se ett Bones-avsnitt och mysa. <3

Det har alltså varit en bra dag idag. Det tackar jag för. Hade nog inte orkat göra nånting alls idag annars.
Hoppas ni också har haft en bra dag! Pusselipuss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar