tisdag 30 mars 2010

TACK FÖR ATT DU FÖRSTÖRDE MIN DAG, SJUKA JÄVEL!

Jag tänkte skriva ett inlägg om att jag mår bra idag, men nu sitter jag här med gråten i halsen och nävarna knutna efter att ha sett detta videoklipp: http://www.liveleak.com/item?a=view&token=f04_1258418085. Man blir ju så fruktansvärt förbannad över hur vissa människor kan beté sig!! Hur fan tänker man? Kan någon förklara hur man kan slänga ner ett djur från en bro, och bara stå där och skratta??? Går man därifrån med gott samvete och tycker att man har lyckats, då hunden ligger där och gnyr och har fruktansvärt ont? Ursäkta mitt ordval, men fy satan vad arg och ledsen jag blir! Djurplågeri är nog nåt av det värsta jag vet :'(

Hoppas dom får sitt straff!

4 kommentarer:

  1. nej fy va hemsk video :( stackars hund! ja sejr nou jag å som to: fy satan fö tokode människor

    SvaraRadera
  2. ja va int enu heller vila si den videon, då man man ha hört å vet att den kommer ti stann i huvu alltför läng ;(

    SvaraRadera
  3. Hmm, man glömmer int den i första taget. :(

    SvaraRadera