fredag 12 mars 2010

FREDAG

Igår hade jag fullt upp hela dan, därav inget bloggande. Jag hade skola från 8-16, vi fixade det sista i en ungdomslokal som vi har renoverat i flera veckor nu. Efter skolan kom jag hem, hoppade i duschen, lagade mat, o for in till stan på kaffe med E. Sen kom M hem till mig på kaffe. Efter att M åkt hem, så var jag så trött att jag stupade i säng. Men en trevlig stund med både E & M hade jag igår i alla fall! :]

Idag tog jag ledigt från skolan, o tänker uträtta några akuta ärenden istället. Sen ska lägenheten städas, o så åker jag hemhem till Kovjoki och Sandsund.

I onsdags rensade jag ur min garderob, o till slut blev det två stora kassar med kläder som jag ska sälja/ge bort. En del plagg är nya/oanvända, som jag kommer att sälja billigt, o en del är sånt som jag inte längre vill ha eller som inte passar längre, som jag kommer att ge bort.

Nu ska jag klä på mig o åka in till stan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar