söndag 14 mars 2010

SVULLO

Svärmor fyller år idag, så här hos Roy kalasas det för fullt.
Igårkväll satt svärmor & jag och "firade hennes sista dag som **-åring", så i morse mådde jag inte helt bra, men jag lever ;]

Igår blev det en hockeymatch med hela gänget igen. Det gick inte alls bra för mig. Foten svek mig, så jag föll hela tiden. Nu sitter jag med halva underarmen uppsvälld och blå, stor som en limpa. Dessutom ser det ut som att det samlas vätska i armen, så jag kanske borde åka in o visa upp det? Jag ska vänta till imorgon o se hur det ser ut då. Jag kan knappt ha en tröja på eftersom minsta lilla nuddning gör  ont. :[

Snart ska jag åka till Kovjoki o träffa S. Alltför längesen nu igen. Sen kommer jag tillbaka till Sandsund, så ska jag & R se några Bones-avsnitt & mysa hela kvällen <3

Jag har en massa nya bilder på kameran, telefonen, o R's systemkamera, så bara jag orkar lägga in dom på datorn så laddar jag upp några.

Later!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar