lördag 17 juli 2010

BABBEL

Hej! Förlåt för usel uppdatering... Men igår var jag i alla fall på gymet en stund på morgonen/förmiddan. Sen jobbade jag från 15.30-20.15. Efter jobbet åkte jag iväg till Sandsund till älskling. Vi drog på oss våra rullskridskor och rullade iväg in till stan i sällskap av Daniel. Jag tog tjuren vid hornen och åkte ner för en lång, brant backe, och jag höll på skita ner mig! Jag var så himla skräckslagen, men jag höll mig på benen!! =) Väl inne i stan så träffade vi lite folk, beställde lite fet mat, o så rullade vi tillbaka till Sandsund. Jag var helt slut o orkade knappt duscha innan jag stupade i säng. Klockan var då runt 01.30.
I morse steg jag upp runt 7-tiden och gjorde mig klar inför en lång arbetsdag. Jag jobbade från 9-17.15, o jag var trött & öm i hela kroppen. Jag åkte snabbt hem direkt jag slutade, gav medicinen åt Alecia, stoppade in henne i transportburen, och åkte vidare till Sandsund. Inatt sover vi här hos Roy, jag trivs bäst då jag får sova tillsammans med båda mina älsklingar på samma gång. =)


Imorgon är jag ledig, men Roy jobbar från 12, så då tänkte jag fara till gymet en stund efter att han åkt iväg. Sen får vi se om jag far hem, eller om jag tar en första "dejt" med Sarah.. =)

Förresten så är Alecia piggare nu, och det går bra med medicinen! Så det tycks ju fungera, vilket är så himla skönt!


Min bebis :')

1 kommentar: