söndag 21 november 2010

FRINGE, VICTORIA'S SECRET & PEPPARKAKSGLASS

Hallå! Jag känner mig fortfarande nyvaken trots att jag varit vaken sen 10:30-tiden, o huvudvärken lurar i bakhuvudet. Vi har nyss ätit karelska piroger med äggsmör till lunch (mums) o ska strax se ett Fringe-avsnitt. Då har vi sett hela säsong 1, o ska så småningom börja på med säsong 2. Det är verkligen en toppenserie, så om ni gillar spänning så ska ni absolut se den!

Jag satt flera timmar igårkväll o funderade om jag ska, eller inte ska, beställa en bh från Victoria's Secret. Dom är ju ganska dyra, så det vore lite synd att kasta iväg pengar på nåt som kanske inte passar.. Jag har läst mycket bra om dom, men jag tänkte höra om nån av er har provat, eller äger, en bh från VS? Är dom värd pengarna? Hur är storlekarna? Är det bra kvalité?
I need your help... 

O så måste jag bara tipsa er om en suuupergod dessert som jag gjorde åt mig & småsyskonen då jag var hemma i Kovjoki i veckan. Det enda du behöver är chokladglass och pepparkakor. Låt glassen bli lagom mjuk, gör några bollar av den o smula ner några pepparkakor över. Stick ner en hel pepparkaka överst, o njut. Så-himla-gott! 
  

2 kommentarer:

  1. VS är super, men tänk på att frakten kostar ganska mycket

    SvaraRadera
  2. Tänk även på att de e från USA du beställer, så de kommer tull å moms till ännu till priset.

    SvaraRadera