söndag 21 november 2010

JAG MÅR ILLA!

Åh nej nej neej, jag får inte bli sjuk nu igen!! Jag har nyss powernapat flera timmar, o jag mår så himla dåligt! Huvudvärk, illamående... Vad mer ska komma över mig nu plötsligt?

Nu ska jag inte sitta här o klaga, men det är ju så himla typiskt! Just den här veckan måste jag verkligen vara i skolan! Vi har en mässa som vi ska vara med på, o det ska ställas till & förberedas en massa.. Jag vill o jag måste vara där, vill inte svika dom som jag ska jobba med..! Så jag hoppas att det bara är nåt tillfälligt.. Ska försöka få lite frisk luft o äta nåt så kanske det blir bättre. Ska försöka orka följa med Roy ner till affären för att handla lite mat inför kommande vecka också..

Vi hörs lite senare, o missa inte Ensam mamma söker ikväll! 
  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar