tisdag 2 november 2010

GODMORGON...

Åh gud vad slut jag är idag... O magen bränner på nåt konstigt vis, det känns som att nån magsjuka e på gång. Jag kan inte bli sjuk nu!


Nåja iallafall: Igår då jag blekte tänderna så fick jag ju en vit fläck på ena tanden. Men den har nästan försvunnit nu efter att jag borstat tänderna några ggr. Så nu ska jag bara fortsätta bleka tills mina tänder skiner :D (Min tandblekning är härifrån)
  
Mitt tandblekningskit.
  
Idag har jag ett spännande samtal som ska ringas, men jag tänker inte avslöja det än. Men ni får gärna gissa! Den som gissar rätt får en länk! ;)

Jag har nyss ätit några oopsies med smör o rökt skinka. Till lunch blir det väl samma, o sen till middag blir det lax!
Tyckte ni btw om då jag skrev upp för varje dag en "lista" på vad jag ätit? Ska jag fortsätta med det? Jag har ju inte gjort det på några dagar nu.

2 kommentarer:

  1. kanski ring om na jobb? eller na sjungas :) påtal om he ska ja prat me moster min!

    SvaraRadera