torsdag 2 december 2010

DATAFUNDERINGAR & STÄDNING

Detta är ett inlägg från mobilen, precis som föregående inlägg. Det börjar bli sjukt jobbigt att sitta o knappa på mobilen stup i ett. Ett sånt här inlägg kan ta över 30 minuter att skriva, det beror helt på hur mycket anslutningen bråkar.

Nåja, jag har iallafall hittat en dator nu som jag antagligen ska köpa imorgon eller senast nån gång nästa vecka. Det är en Samsung NF210-A01 10,1", o den har inbyggd webcam och mikrofon, samt bluetooth m.m. O så det bästa: Den har ett batteri som räcker upp till 11 timmar!! Helt sjukt, i min förra dator höll batteriet högst 2 timmar, hahaha. Så jag tror att jag ska köpa den här, är det nån som har/har haft en sån? Säg gärna vad ni tycker om den, o såklart om ni tycker att den bara är nåt skit.. Så får jag leta nåt annat.. :) Men jag tycker att den verkar bra, o det tyckte Roy också, o han vet en hel del om datorer. Tekniknörden ;) Så jag litar på det, men det är ju alltid intressant att höra vad nån med erfarenhet säger.

Nåväl, efter att jag kom hem från skolan så har jag diskat, tvättat kläder o städat wc:n. Det ska ännu dammsugas & skuras i hela lägenheten, men det får vänta en stund än.
Vi får ju som sagt besök ikväll, av Sarah & Johnny, så då vill jag inte att lägenheten ser ut som en svinstia. O så ska vi dessutom låna ut vår lya fredag-lördag åt två personer, så då måste det ju vara snyggt här. Men det mesta är gjort nu, så jag kan nog slappna av. Ska vänta på en lapp från posten nu så att jag kan hämta ut lite paket, o sen fortsätter jag att städa. Roy slutar först 18 idag igen, så han hinner inte hjälpa till, tyvärr.

Gud vad posten är sen idag bara för att jag väntar..

Smell you lateroo! ;*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar