torsdag 2 december 2010

ÄN EN GÅNG

Än en gång for jag i onödan till skolan för att ha engelska. Jag blir snart riktigt förbannad på den där jäkla Seppo! Han är jämt borta utan att meddela. O nu då han för en gångs skull var där, så hade han inte fixat nåt klassrum åt oss, så det var bara att vända om o komma hem igen. Jag blir galen! Snart får han börja betala bensinen åt mig som går åt till att köra fram & tillbaka till skolan varje torsdag & fredag. Han har nog fel jobb den där gubbjäveln!

Nån annan som har en lika lat & jobbig lärare? Berätta, lys upp min dag med era stories ;)

4 kommentarer:

  1. vi råka ut jär ejngang fy en lärar som sko ha en s.k seminarieåppgift åt åås. nå hon sa on sko kåma in ti ett klassryym en tisdaa å berätt, men nä hon kåm it, utan meddela bara att on skickar åppgiftin på mejl senast torsdag. nå it fick vi åppgiftin na på mail, utan vi fick an 2 fucking vikor sejnari! tå hadd vi alltså typ 3-4 dagar på oss å göra ett grupparbejt på typ 10 sidor.. tråor do vi va liiti arg? :) (som tur fick vi flytta deadline ejn viko framåt så e rejd se:))

    SvaraRadera
  2. Såde vare jämt tå ja gick i SYI i gamla vasa o. Allt som oftast vare inställd lektione o klassryme som int va ledi så vi fik na hemuppgiftre iställi. Ja boodd på internat tär, så ja hadd ju int så lång skolväg men he va ändå irriterand. (Gik på trädgårdsmästare jag.)
    He e dålian skola, heilt enkelt. :P

    SvaraRadera
  3. Inte har ni väll Seppo Säätelä? Eller hur det nu stavas.. :P

    SvaraRadera
  4. He e sjukt ho lärare kan bete se! Har int ti na skyldiheiter? Oj suck..
    Annos behöver du nu int städa fö vår skull int, vi e van me att e ska vara råddot runt oss, haha ;) syns ikväll!

    SvaraRadera