tisdag 25 januari 2011

8 SANNINGAR, 2 LÖGNER #2

Vi kör denna grej en gång till, eftersom det var så många som gissade förra gången. :D
Jag skriver alltså 10 saker om mig själv, varav två inte stämmer. Ni ska gissa vilka två punkter som är lögn. Alla de som gissar rätt belönas med en länk! Here we go;

1. Jag skurar hellre wn;n än att laga mat.
2. Jag har haft en bit av akillessenan (hälsenan) avskavd.
3. Så fort jag får tillfälle så ska jag hoppa bungyjump.
4. Jag har brottats med en 250 kilos gubbe.
5. Då jag var liten så sov jag med böcker, pilar och stenar.
6. Jag simmade inte en enda gång sommaren 2010.
7. Jag tog körkort då armen ännu var delvis förlamad.
8. Jag har bucklat en ferrari.
9. Jag älskar utmaningar o låter inget stoppa mig då jag är i farten.
10. Jag har ridit på en ko.
 
Vilka två punkter stämmer inte? Denna gång är det ännu svårare, det ska bli kul att se vad ni gissar :D 

6 kommentarer:

  1. Det här är ju svårt när jag inte känner dig personligen... men jag gissar på att nr. 1 & 3 inte stämmer.

    SvaraRadera
  2. svaret måst ju helt klart vara 3 & 8! sku bra kona va 4 å men e kan lika bra va en 250kg tjur ;)

    SvaraRadera