måndag 28 mars 2011

Bittra människa

Nån bitter tönt kommenterade att min tatuering inte alls verkar genomtänkt bara för att jag tänker på mitt eget bästa o väljer att laga den på höger arm istället för på vänster som det först var tänkt. O att jag fegar ur bara därför.
-Alltså vad fa-an?!? Jag blir riktigt förbannad på dig! Du har ingen aning om nånting angående vare sig hur väl planerad den är eller hur överkänslig jag är!! Om vi säger såhär; Det räcker med att nån drar ett finger över min arm, alltså smeker min hud med fingret, så gör det ont! Jag är sjukt sjukt överkänslig i vänster arm, o nej, jag tänker inte orsaka mig själv sån stor smärta o laga den där! Varför skulle jag? Dessutom kunde det va farligt att laga den på vänster arm.

O jag vet att det gör ont att tatuera sig, jag är inte född igår! Men det är skillnad på att göra ont & att göra ont.
Jag lagar den på höger, den betyder exakt samma sak ändå!! Den här tatueringen kommer att betyda såå himla mycket för mig, o jag kommer att bära den med stolthet varje dag!
 
Åh, nu längtar jag bara tills jag får laga den! Några timmar kvar... :D
Ullis följer med o tatuerar nånting fint också :) Förbered er på en bildbomb sen!!

5 kommentarer:

  1. hohho, ibland får man no funder va folk tänker mé tå di kommenterar!!
    annås, så ja fick hejm hede från textarna, mitt väggord, i torsdast :)

    SvaraRadera
  2. Var nånstans gör du den? Alltså vilken studio? Tänkte att du säkert måste ha bokat länge på förhand bara att du inte har sagt nått :o

    SvaraRadera
  3. Anonym} Jag lagar den på Iguana i Karleby. Det är en drop in-studio, så man bokar ingen tid på förhand :)

    SvaraRadera
  4. är texten "never give up" ironisk eller? jag vet ingen som bryter ihop så lätt som du

    SvaraRadera
  5. Oj va rooligt! Hoppas e blir lyckat!

    Sku själv vilja ha en, men jag e osäker om jag kan skaffa för jag tror färgerna innehåller något liknande ämne som finns i möjligen hårfärg och jag är oturligt nog allergisk mot mörkhårfärg. :/

    Så de blir bara ngt att drömma om (:

    SvaraRadera