onsdag 23 mars 2011

Jobbiga fågel/katt/får/whatever...

Åh Nelly, då du alltid sku va sådär söt...
Hon löper & löper & löper, o det tar aldrig slut... Hon går runt o kvittrar & bräker o kissar överallt. Jag pallar inte!!
Så idag bestämde jag att; Dom pengarna som jag hade tänkt lägga undan nästa månad & spara till en eventuell London-resa, dom lägger jag till att sterilisera Nelly istället! För varken jag eller Roy orkar med detta längre. Hon har löpt flera månader nu, med bara några dagars paus emellan. Helt otroligt, har aldrig sett nåt liknande! O då har jag levt med katter runt mig hela livet. Hon är nog one of a kind...

3 kommentarer:

  1. Bra beslut, he tror ja ni all mår bäst åv. :)

    SvaraRadera
  2. haha, mysigt! :D

    sv; så sant, haha. Hadd ja själv glömd bort å :D no panic!

    SvaraRadera
  3. Usch vad drygt men det låter vettigt. Trist med London-resan dock! Men ja. Det finns ju kvar. :)

    Och geografi suger. Har aldrig gillat det ändå var min farfar geografilärare. Haha.

    SvaraRadera