torsdag 24 mars 2011

Today is a good day!

Godmorgon! Idag är en bra dag :) Jag har just tagit en dusch, o dragit på mig träningskläderna. Jag ska äta en god frukost, o sen fara iväg på min andra fysioterapi. Gym står på schemat.
Sen ska jag fara till Rtv o beställa mina underbara tapeter, o så ska jag iväg till skolan några timmar, från 12:30-16.

Jag är på bra humör, o jag känner på mig att den här dan kommer att bli riktigt bra! ♥  

Vad har ni för planer idag? :) 
Photography426_large
weheartit

3 kommentarer:

  1. duschar du före du går och tränar ?:p

    SvaraRadera
  2. sv: haha jadu bra fråga ;D Jag äter mycket mindre portioner änn innan faktiskt och tänker på vad jag äter - jag kan alla all mat men hoppar kakor/godis/läsk och sånt när det är vardagar, med undantag ibland såklart ;) Som sagt mindre portioner är det som har hjälpt för mig. Sen träningen då.. Jag gick 1,5 mil i tisdags på löpband i snabb takt och en powerwalk/ lätt jogging igår på 1 mil på löpbandet annars har jag faktiskt inte tränat ett dugg :P Men som sagt börjar försöka med att gå/springa nu, den träningen passar mig. Sen lite situps och benlyft på kvällarna brukar jag göra men de hjäper ju inte viktnedgången utan bara musklerna. Kram /

    SvaraRadera
  3. Anonym} Ja-a du, idag gjorde jag det. Men jag duschar nog såklart sen efteråt också! :)

    SvaraRadera