tisdag 24 maj 2011

Marabou Sensation blueberry milk

Ingen höjdare enligt mig, syskonen fick dela på den efter att jag tagit två bitar. För söt & maffig, jag började nästan må illa. Dock gick den bra hem hos småtrollen. 

Idag har jag haft fullt upp. Först tapetsering fyra timmar, sen frissan, sen hem o flytta lite möbler, ut o brottas med tjurar, baka i fyra timmar, ut i biffko-hagen o märka småkalvar. Än en gång var jag & pappa nära att bli påsprungna & nertrampade av den beskyddande flocken som kommer springande i full fart rakt emot en då lillkalven ropar då man tar fast honom... Jag var faktiskt skiträdd den här gången, var helt skakig & gråtfärdig då vi var klara. Puh...
  

Nu har jag avslutat kvällen med en god smörgås och ett smakprov av mina brownies. It's good! Två plåtar har frysts ner som vi ska ha på lillsyrrans studentfest, o en plåt står i kylen o väntar på att bli uppskuren. En del ska jag ha med till Vasa, o en del ska lillasyster J bjuda på på sitt födelsedagskalas i helgen.
Hela familjen är helt galna i mina muffins & brownies... Får nog tacka Lejla Lindholm för det dock. Hennes recept är underbara 
  
  
Nej nu måste jag gå upp och krypa ner i sängen om jag överhuvudtaget ska orka upp imorgon. Först ska jag försöka hinna bli helt klar med småtrollens rum, o sen ska jag iväg till Vasa på en arbetsintervju :D Dom ringer åt mig som galna nu plötsligt. På fredag har jag ju en intervju också. Plötsligt händer det ;)

Nä, godnatt nu. Vi hörs imorgon! 
 

1 kommentar:

  1. Det vore snällt om du skulle kunna dela med dig av receptet åt dina läsare! :)

    SvaraRadera