tisdag 14 juni 2011

S-l-i-t-e-n

För att få lite variation så tänkte jag slänga upp ett par bilder på mig själv. Såhär ser man ut efter att inte ha sovit nästan alls på flera dygn o tappat matlusten helt. Jag försöker, men det går inte. Men oroa er inte, jag ska nog klara det här också! På nåt vis.


Jag hatar mig själv som jag ser ut nu. Då jag kollar i spegeln så ser jag bara en zombie. 
  
Snart ska jag i alla fall umgås med Jenny & Elin, bara för att få tänka på annat en stund. Frida for hem idag, o Roy jobbar ända till kl. 21. 

Vi hörs senare 

5 kommentarer:

  1. Test att undvik en massa puder å kladd i ansikti å tvätt e istelli me hede mary kay som do har :) ja ha sluta anvend puder å he känns myki betär :)

    SvaraRadera
  2. En stor kram åt världens sötast Sara!

    SvaraRadera
  3. Du ska verkligen inte hata dig själv gumman, du är hela tiden så himla snygg!! :)

    sv: När jag kör med BUS brukar jag rengöra händerna både på ovansidan och insidan eftersom att de annars suger åt sig massa Bus och blir brunare än resten av kroppen. Men jag har rätt så torra händer så därför brukar jag tvätta bort allt på händerna - de brukar ändå suga åt sig en del. :P

    BUS servetterna köpte jag på Ica Maxi! =) Jag tror också att jag sett dem på Willys, Rusta och ÖoB! ^^

    SvaraRadera
  4. Du är fin som du är!
    Frivillig styrkekram <3

    SvaraRadera