måndag 5 september 2011

En ny jobbvecka

Hej på er! Åh vad skönt det var att få vakna utvilad i morse. Jag fick sova 8 timmar, och känner mig nu som en helt ny människa! Jag jobbar kvällsskift hela veckan, dvs. från 15-23, så jag börjar först om två timmar. Jag ska tidsinställa nåt inlägg åt er så att det inte blir helt tyst här så länge jag jobbar.
   
Och nu är det sista chansen för er att tävla om ett par Beautysticks här på min blogg. Det enda som behövs är en kommentar! Superenkelt :) Ni har fram till midnatt på er, då avslutar jag tävlingen. Ju fler som är med och tävlar, desto större chans är det att jag ordnar fler tävlingar här inom kort. Tävlingar gillar väl alla?! :) 
 

3 kommentarer:

  1. Jag peppar d gärn till att komma å träna me me :) Va tror du om et vi sko byri me ti ta ein/två gemensamma promenader i vikon? :)

    SvaraRadera
  2. S: Tack, tack tack och tack! haha.

    Ååh NY är underbart!:D

    SvaraRadera
  3. Tack vännen! <3

    Hm, om vi sko sats på ein promenadkvälld/dag å ein gymkväld/dag i vikon? :)

    SvaraRadera