måndag 5 september 2011

Vem är du?

Detta är ett tidsinställt inlägg, för nu sitter jag o jobbar för fullt. Jag hoppas att jag kommer att orka hela kvällen, ända till 23. Men, jag har en chokladpudding i kylen som jag ska äta på kaffepausen, så då ska nog allt bara gå bra! :) 

Jag är så himla nyfiken på vem ni är som läser min blogg, kan ni inte berätta vem ni är? Vi kan göra en deal; Ni berättar vem ni är /nånting om er själv /hur ni hittade hit, o så får ni samtidigt ställa en smaskig fråga åt mig som jag sen svarar på. Ni behöver inte fråga mig nåt om ni inte vill, men jag vill gärna veta vem du är! 
 

5 kommentarer:

  1. Haha, sara du märkt int att ja spöka väldigt snyggt tide bakom de? sir ut som ja sku ha na feil i hövo :)
    å såde annus: lägg nu in meir bildre från stockholm :D

    å du vejt ju vem ja er å du vejt va ja e fö filur men hu ja hitta hid e vel antagligen för att du e me min bror :D

    SvaraRadera
  2. you know me...
    annars sku jag oxå vila göra nån liknande grej på min blogg, men jag har så tysta läsare, så är rädd för att jag inte sku få någo svar xD

    SvaraRadera
  3. Linda} Hahaha, jo ja sir noo de, vi e ju glad i alla fall ;)
    Mejr bilder från Stockholm kommer, typ imoron :D

    SvaraRadera
  4. Ujuj, lika fin som allti! :)
    Å hande jackan tycks du ju stortrivas i! ;)

    SvaraRadera
  5. Annelie} TACK söto :D Ja älskar jackan!! :D

    SvaraRadera