måndag 5 september 2011

Lite onödig fakta om mig

Mitt fullständiga namn är Sara Gun-Marie Westerlund.
Jag är född den 19.10.1990, o jag hade kolsvart tjockt hår då jag föddes.
Jag älskar djur och småbarn. Hatar djurplågeri och barnmisshandel mest av allt!
Jag är väldigt klantig och lyckas alltid tappa saker, springa in i väggen eller snubbla.
Mitt humör kan ändras på en sekund -Från att vara ledsen eller arg, till att gapskratta så att tårarna sprutar, eller tvärtom.
Jag är envis som tusan och kan klara av vadsomhelst om jag bara ger allt för nåt och verkligen vill det. Jag ger mig aldrig om det är nåt jag verkligen vill!
Jag blir babysjuk så fort jag ser en mamma/pappa med en bebis i famnen, ett litet barn på stan eller på tv. Jag längtar tills jag själv får en liten en att sköta om.
Jag blir arg på folk som inte kan acceptera homosexuella.
Jag följer ca. 100 bloggar på Bloglovin'.
Jag är ett riktigt godismonster, äter godis nästan varje dag!
Jag är en bråkstake, lyckas alltid komma på kant med en del människor.
Jag är ofta för snäll, förlorar ibland min förmåga att säga ifrån helt & hållet.
Jag tror att det finns en mening med allt som händer -Hur svårt det än kan vara att inse det ibland.
Jag är nu i efterhand glad att jag fick min stroke, eftersom så mycket har ändrats till det bättre. Det var meningen att det skulle hända. Dock har jag såklart ännu dagar då jag gråter då jag tänker tillbaka på det, o på mina återstående men, men jag vill inte ens tänka på var jag skulle vara i livet nu om det inte hade hänt!
 
Nu fick ni säkert alla, oavsett hur bra ni känner mig, veta nånting nytt om mig.
Fråga gärna om du undrar nåt, eller käfta emot om du är av annan åsikt på nån av punkterna, jag gillar att tjafsa med folk! ;)
  

 
Modell: Jag.
Fotograf: Maria Sundelin.

4 kommentarer:

  1. älskar den bilden. o tänkt att du sa när du kom upp ur vattnet att jag inte fick ta bilder ;)

    SvaraRadera
  2. Även jag älskar andi bilden :)

    He låter finfint edi me simhallsgymmi. Johnny å jag fundera et vi sko byri fara tij ein gang i vikon både för att gym å sema. Kanski vi sko kuna fara all fyra? Åtminstoni nangang :) E ni annos jär i helgen? Fö isåfall sko vi kuna byri på tu å jag på lödas föemddan/etmeddan. Ja e liti osäker om ja klarar ov na tynger träning fyri he tå ja ha vari såhi krassli.

    SvaraRadera
  3. alltså, har du möjlighet att vara på internet på kvällsturerna el? hade inte väntat mig svar ännu :D o jo, höst-shoot, absolut!!!

    SvaraRadera
  4. Sv: Taack så myki för både rösten å komplimangen! :) Å va skoj att vi har BF på din födelsedag, få sii tå ifall vi lyckas prick in e på sama dag :D

    SvaraRadera