fredag 30 december 2011

Bh från Victoria's Secret -Fortfarande till salu


Den här (sprillans nya) bh'n är fortfarande till salu. Perfekt under nyårsklänningen! Genomskinliga och svarta band medföljer, går även finfint att ha utan band. Nån liten tjej som är intresserad? Jag skulle mer än gärna behålla den, men den är tyvärr för liten. Här är direktlänk till bh'n. Jag betalade 55£ (Amerikanska dollar) + frakt för den, och har försökt få sålt den för 40€. Supermånga har varit intresserade, men tyvärr har inte "den rätta" sett den än, tydligen. Jag sänker nu priset till 30€. Ni hinner ännu (om ni bor i Vasa /Oravais /Nykarleby /Pedersöre /Jakobstad) få den innan nyårsafton om ni skyndar er. Kontakta mig på mejl, sara_westerlund743@hotmail.com, om du är intresserad. All info om storlek fås via mejl. 

SÅLD!

1 kommentar:

  1. FINNS DENNA FORTFARANDE KVAR?
    ÅÅH HÅLLER MINA TUMMAR :D
    vilken storlek är det förresten?
    många kramar!!
    Sara
    saraa--9@hotmail.com

    SvaraRadera