tisdag 27 december 2011

Paus

Ni anar inte hur skönt det är att ha paus från datorn, från bloggen. Jag har knappt suttit på datorn alls på flera dagar. Jag mår faktiskt bra av det. Men jag lovar att återuppta bloggen snart! I miss u 

Vi har för tillfället besök av dom här tjejerna nedan. Mina småsyskon Maria och Heidi, och Roys lillasyster Frida. Just nu sitter vi och kollar Raise your voice, och jag har nyss lagat lasagne. Vi har sprungit på stan idag, och alla kom hem med några nya plagg :)
Bilden är tagen med mobilen idag, då vi satt på Arnold's.
 
Dom har sovit hos oss en natt redan, och stannar åtminstone till imorgon :)

2 kommentarer:

  1. ja börja faktist funder vaför du int ha uppdatera na :( hihi :)

    SvaraRadera
  2. va söta :) jag håller fullständigt med om att det är väldigt befriande när man inte är så mycket på datorn :D

    SvaraRadera