fredag 20 januari 2012

FyndarN

Loppisbordet är än en gång fyllt till bredden. Hoppas det försvinner massor därifrån under helgen (gosh vilket kaos det kommer att va på mitt bord på måndag!!) Vi far nämligen hem norrut över helgen, så jag har inte möjlighet att åka dit två ggr per dag och orda upp nu som jag varit hittills :D 
 
Då jag var dit nu för andra gången ikväll, så gick jag snabbt genom några bord och plockade på mig en superfin kavaj och ett helt nytt bälte. Jag måste dock göra några nya hål i bältet, men det är ju inga problem :)

Oj oj vad jag har gjort många fina fynd den här veckan, jag är otroligt nöjd! Gotta love loppis! 

Och så till helgens planer.. Imorgon ska jag träffa Såffi över en kaffe och en massa prat, det ska bli superroligt! :) Alltför länge sen sist nu igen. Och på söndag ska jag kanske träffa Linda på nytt och ha en shoot i snön. Ta lite nya vinterbilder och så.. Fun fun!

Just nu har vi Roys lillebror på besök, han ska komma hem med oss då vi far norrut. Ska packa det sista nu och försöka få killarna att avsluta det dom håller på med så att vi kommer oss iväg nån gång ;)

Såhär ser ett av dagens fynd ut,

4 kommentarer:

  1. du sko jo int bod skriv rejd att vi kanski ska å fota eftersom ja int tror e blir åv. har massor me annat ja sko vila jöra så :) om he e okej?

    SvaraRadera
  2. Vilken snygg kavaj!! :D Vill också fynda på loppi!

    - tack så jättemycket! :D

    SvaraRadera
  3. sku gärna komma å se på ditt loppis bord, men bor en aning bit för långt bort ! ^^

    SvaraRadera
  4. Linda, antagligen därför man skriver KANSKE för att man är osäker på om det blir av, eller hur?!

    SvaraRadera