torsdag 12 januari 2012

Rätt svar i gissningstävlingen

Nåja, nu ska jag ta och presentera dom rätta svaren i gissningstävlingen.
  


1
. Efter nian ville jag egentligen gå frisörs-utbildningen. -Sant! Dock är jag ändå glad att det inte blev så.

  
2. Jag föddes med svart hår. -Sant! Jag hade tjockt svart hår då jag föddes, precis som pappa har. Nu har jag ljust tunt hår istället, tack för det, haha! 

 
3. Jag har två katter och en hund. -Sant! Alecia & Nelly som bor här i Vasa, och min gamla hund Pricken som bor kvar i Kovjoki.

 
4. Jag red ofta då jag var liten. -Sant! En del av mig vill börja igen också. :)

  
5. Jag har en hemlig tatuering som bara en person vet om. -Falskt! Jag har bara mina två som ni fått se. 
  
  
Den punkt som var falsk var alltså nr. 5. Så alla ni som gissat på nr. 5 (förutsatt att ni följt reglerna korrekt) får sitta på nålar i några timmar, jag drar en vinnare bland er ikväll!
 
___________
 
Nu ska jag fara iväg till Sarah's. Vi ska ta en promenad och kolla nån film. Vi hörs senare! Pusi 

Tumblr_lszfm0evfo1r2i442o1_500_large
weit

1 kommentar:

  1. sv; ahahah. Ja kuna int anat än brast ut i skratt tå ja läst kommentarin din! :'D
    Okej, he betyder tå INT att to sko va osmart ;D don't you worry! HAHAHA :D

    SvaraRadera