måndag 9 april 2012

Bättre än förväntat

Även fastän det inte dök upp så många på vår lägenhetsloppis, så fick vi sålt mer än förväntat, så vi är nöjda :} En del möbler har försvunnit, en hel del kläder, lite skor och småprylar, men ännu finns det kvar hur mycket som helst.
Är det t.ex. nån som är intresserad av ett svart tv-bord? Eller ett svart databord med metallben? Kläder i strl 34-38, skor i strl 38-39, eller kanske en stor tavla eller gardiner? Prydnader och ljus finns det massor av också, och ett klösträd för katter.
Hojta till om intresse finns för nåt av detta, så fixar jag bilder och mer info.
  
Nu ska jag och gubben fara iväg och "fira" med nånting gott att äta för att försäljningen gick såpass bra :}
  
Min enkla outfit dagen till ära:
Tröja -Code, jeggings -DrDenim by Carlings. (Det är spegeln som är smutsig)

9 kommentarer:

  1. Svar
    1. hej, va ere fö skoar du har kvar ? :)

      Radera
    2. Jag gjorde ett nytt inlägg med skorna som finns kvar :)

      Radera
  2. Hej! databordet ni har, är det ett ikea? Vad vill ni ha för det? Vi söker nämligen ett billigt databord till vårt arbetsrum :)

    SvaraRadera
  3. okej. flyttat till jakobstad, så det blir kanske lite för dyrt kom jag på, tyvärr. blir ju lite köras och så där :)

    SvaraRadera
  4. kan du skick bild på databordet, typ via facebook kanske? simon e ju nämligen från kovjoki :)

    SvaraRadera
  5. vill si bilder på prydnader o ljus å sånt :) tavlan.

    SvaraRadera
  6. Hej! Skulle du kunna skicka en bild på tv bordet? Pris?
    mindy_jonna@hotmail.com

    SvaraRadera