måndag 9 april 2012

Lägenhetsloppis

Godmorgon! Inatt sov jag bra, så skönt :}
Jag har "sprungit" runt hela morgonen och ställt till inför vår lägenhetsloppis som äger rum idag. Första gästen har redan kommit och gått, och en liten slant fick jag ju i alla fall. *Kaatchiiing!*
Nu sitter jag och kollar BB och väntar på att fler ska dyka upp. Jag har fått meddelande av några som kommer att dyka upp under dagens lopp, så det är bara att vänta.

Ni är också såklart välkomna att komma hit och se om ni är intresserade av nån möbel, kläder, skor, inredning, filmer, osv.
Fram till kl. 17 idag är det bara att dyka upp!
Hojta till på Facebook eller mejl (sara_westerlund743@hotmail.com) om ni vill komma, så får ni adress och telefonnummer.
Tumblr_m1xjsf5umu1r4j0bjo1_500_large
weheartit.com

Roy har varit till apoteket och handlat en syntetisk binda åt mig, så nu har jag lindat in foten så att jag har lite bättre stöd då jag går. Den värker som sjutton än, men jag kan gå lite bättre än igår i alla fall. Alltid nåt :}
  
Nu ska jag fortsätta kolla BB medan jag väntar att fler ska dyka upp. Puss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar