söndag 28 oktober 2012

Ekoo-oo-oo...

Hej på er! Här ekar det tomt.. Jag har ju fortfarande ingen dator, den gick ju sönder i våras, så jag kan bara blogga då jag har tillgång till antingen familjedatorn eller Roys laptop. It sucks, både för mig och er, men det är bara att hålla ut tills jag har råd att köpa en ny dator.. Jag kanske borde tidsinställa inlägg oftare, så slipper det bli så tyst här..

Anyway, idag har jag mest slappat, men också gjort lite nytta mellan varven.. Bl.a. lagat mat både åt Roys familj och hela högen här hemma. Och så har jag dragit in lite välbehövliga pengar också.. Inte illa.

Ikväll ska vi (så fort Roy är klar och kommer hit till Kovjoki) fara till Vasa. Jag ska hämta ut tapeterna imorgon (som jag inte hann hämta ut i fredags som planerat), och så ska jag laga ett loppisbord och sälja bort en massa prylar. Helt sjukt vad mycket grejer man samlar på sig.. Jag har loppisbord flera gånger om året, och säljer då bort allt onödigt jag kan hitta, men det tar ändå aldrig slut, haha!

Såhär fint har det varit här i Kovjoki idag..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar