torsdag 11 oktober 2012

Träningen

Ni har säkert märkt att träningen har lämnat lite i skymundan nu den här veckan. Japp, jag har inte tränat nu sen förra torsdan. Orsaken är dels att jag varit en hel del i Kovjoki och därmed inte kunnat gå på gym, men också att jag varit (och är ännu) lite förkyld och inte vill riskera att det blir värre inför resan.
Så det blev lite paus från träningen nu, men sen då jag kommer hem från Turkiet så börjar jag på allvar igen!

Jag kommer ju att va mest i Kovjoki några veckor framöver eftersom jag lagar mitt slutarbete där, men jag fick höra att min nyckelbricka till Easyfit här i Vasa borde gå att använda på det nyöppnade Easyfit i Jakobstad också?! Stämmer det? Isåfall kommer jag att åka dit om kvällarna då jag renoverat klart.

Så, snart är jag back on track på träningsfronten igen!

Här kommer lite fitspo för att hålla er peppade:
Pics from Weheartit.

3 kommentarer:

  1. dina fitspo bilder håller oss inte peppade de är bara störande tack

    SvaraRadera
    Svar
    1. Varsågod. Synd att du tycker så, men man lyckas aldrig göra alla nöjda så.. :)

      Radera
  2. jag tycker det alltid är super peppande med fitspo bilder på bloggar, så jag tycker du inte ska lyssna på anonym :) hoppas du kommer igång med träningen lika bra efter din resa igen! du har kämppat på så duktigt :)

    SvaraRadera