tisdag 6 november 2012

Tuesday morning

Tack så mycket till alla som sa sin åsikt i inlägget under, you rock guys ♥ 

Jag steg upp före 8 idag, och började med att tapetsera lite. Det går lite trögt just nu eftersom jag är så himla trött hela tiden, men sakta men säkert ska det nog bli färdigt :)

Jag ska snart åka iväg och hämta minstingen från skolan, så far vi vidare till tandläkaren. Sen ska vi iväg och hälsa på fammo, och så tar vi även en sväng via loppis. Hoppas det har rullat in lite pengar på mitt bord nu.

Nu måste jag göra mig klar, vi hörs senare igen! xoxo

2 kommentarer:

  1. Ah har ni barn =D, så härligt. Så duktig du är som kan tapetsera

    SvaraRadera
  2. Aha men då är jag med, skratt =D. Aha vilken tur dina föräldrar har då, samt kul att få göra det åt dem för dig med.

    Ja jätteknepigt att hundägarna inte förstår, det är inte fritt fram alla gånger liksom
    Kramar

    SvaraRadera